经典台词 电影截图

上一篇 下一篇

他抓住我想要拥抱我
He grabbed me and went to hug me.
我就这样…
I go, let's just,
我可没有抱抱的心情
I wasn't in the mood for a hug
也许是我不够专业吧
and maybe I wasn't professional.
我特么不认识你好嘛
I don't know the frickin guy, right.
别跟我来这套了
and he wants to weep on me?

PS:对人家要温柔些

评论
热度(3)
©经典台词 电影截图 | Powered by LOFTER