经典台词 电影截图

上一篇 下一篇
Five Hundred Miles - Justin Timberlake

If you miss the train I'm on

如果你错过了我坐的那班火车

You will know that I am gone

你应明白我已离开

You can hear the whistle blow a hundred miles

你可以听见一百里外飘来的汽笛声

A hundred miles, a hundred miles

一百里,一百里

A hundred miles, a hundred miles

一百里,一百里

You can hear the whistle blow a hundred miles

你可以听见一百里外飘来的汽笛声

Lord I'm one, lord I'm two

上帝啊,一百里,两百里

lord I'm three, lord I'm four

上帝啊,三百里,四百里

Lord I'm five hundred miles away from door

上帝啊,我已离家五百里

Five hundred miles, five hundred miles

五百里啊,五百里

Five hundred miles, five hundred miles

五百里啊,五百里

Lord I'm five hundred miles from my door

上帝啊,我已离家五百里

Not a shirt on my back

我衣衫褴褛

Not a penny to my name

我一文不值

Lord I can't go a-home this a-way

上帝啊,我不能这个样子回家

This a-way, this a-way

这个样,这个样

This a-way, this a-way

这个样,这个样

Lord I can't go a-home this a-way

上帝啊,我不能这个样子回家

If you miss the train I'm on

如果你错过了我坐的那班火车

You will know that I am gone

你应明白我已离开

You can hear the whistle blow a hundred miles

你可以听见一百里外飘来的汽笛声

500 miles-Journeymen(旅行者)醉乡民谣

评论
热度(4)
©经典台词 电影截图 | Powered by LOFTER